- Komerční sdělení -zprávy
HomeRady a NávodyDva základní pilíře pro zlepšení péče o zákazníky v různých regionech

Dva základní pilíře pro zlepšení péče o zákazníky v různých regionech

Chceme-li poskytovat kvalitní služby zákazníkům na regionální úrovni, je nejdříve důležité pochopit místní, kulturní či geografické a další odlišnosti cílové skupiny. Přesto již mnoho společností pochopilo, že prodejní úspěch spočívá mimo jiné v pravidelné a individualizované péči o zákazníky, protože takový přístup vytváří důvěru a loajalitu a také skutečný pocit, že podniku na lidech záleží. V následujících řádcích si rozebereme dvě základní zásady pro zlepšení péče o zákazníky, a to i s praktickými příklady.

Poznejme své zákazníky

Chceme-li úspěšně prodávat jakékoli výrobky nebo služby, měli bychom dobře znát skupinu zákazníků, kteří takový výrobek nebo službu potřebují a ocení, ještě předtím, než je dáme do prodeje. Poznáním potřeb a přání našich zákazníků můžeme také lépe přizpůsobit celkovou péči o zákazníky, styl komunikace a marketingovou strategii tak, aby odrážela potřeby námi zvolené cílové skupiny.

TIP:

Společnost VYBO Electric vyrábí vysoce kvalitní elektromotory, její výrobní závod se nachází ve Spišské Nové Vsi na Slovensku. Její zákazníci však nepocházejí jen z různých částí země, ale mnozí se nacházejí i za jejími hranicemi. Společnost proto připravila pro zákazníky v České republice webové stránky elektromotor Praha a elektromotor Brno, jejichž prostřednictvím mohou místní zákazníci pohodlně objednávat zboží, využívat bezplatný poradenský servis a také služby péče o zákazníky přizpůsobené danému regionu.

Concentrated female customer service operator sitting at desk and using computer while working with clients

Vyškolený personál

Kvalitní péče o zákazníky na jakékoliv úrovni se neobejde bez profesionálního personálu s odborným know-how a praktickými zkušenostmi v oboru. Tito pracovníci by navíc měli být schopni komunikovat v jazyce zákazníka a měli by znát nejen technické specifikace a další podrobnosti o nabízených výrobcích a službách, ale také umět řešit nepředvídané situace a být ochotni komunikovat a řešit případné dotazy zákazníka. Mohlo by se zdát, že něco takového je samozřejmé, ale mnozí z nás mají v praxi opačné zkušenosti, a proto by si firmy měly uvědomit, jak je to důležité.

TIP:

Společnost VYBO Electric je tradičním výrobcem elektromotorů, frekvenčních měničů a výkonových měničů a její sortiment zahrnuje výrobky s různými výkony a dalšími odlišnými parametry. Pro zákazníka tak někdy není snadné vyhodnotit, které z nabízených zařízení bude přesně vyhovovat jeho požadavkům, a v tuto chvíli má možnost obrátit se na vyškolené a zkušené pracovníky společnosti, kteří mu vždy ochotně poradí a společně vyberou vhodné zařízení přesně podle potřeb klienta. Tato služba je pro zákazníky zdarma. Výše uvedené služby jsou dostupné také v Ostravském a Ústeckém kraji na těchto linkách: elektromotor Ostrava a elektromotor Ústí nad Labem.

Závěrem lze říci, že cokoli s přidanou hodnotou pro zákazníka je efektivním způsobem péče o zákazníka. Například společnost VYBO Electric disponuje obrovským skladem, díky němuž je velké množství zboží vždy skladem, přičemž dodací lhůty se mnohonásobně zkracují. V obchodě platí, že čas jsou peníze, a proto tuto službu oceňuje mnoho zákazníků společnosti.

Foto: elements.envato.com, elektromotory-praha.cz

- Komerční sdělení -PR články

Nejnovější články